SM

Har haft lite blogg torka de senaste dagarna. ber om ursäkt för det. spec till dig hjärtat.. jag förstår att du vill ha lite att läsa på jobbet :)

Jag vet inte om ni har sett att kanal fem? gör reklam för smacka pengvin sm.. hur som helst var jag ju tvungen att gå in på sidan http://www.sevengames.com/minigames/yeti_games/ och prova.. Ni har säkert spelat dessa spel tidigare då de var sjukt poppis för ca 4år sedan. men hur som helst gick jag in och började spela. sedan dess har jag knappt kunnat göra någonting annat. det bli alltid samma sak. bara en till, sen ska jag äta, bara en till, ok, bara en till, oj jag råkade påbörja en till den måste jag ju köra klart.

                                       

Testa. om du vågar :)


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Varför skulle jag prova....suck....måste spela fler gånger nu...skratt

Ha de gott på sem och njut av ledigheten.

Jag slutar mån morgon v 30 kl 07,15...gissa om jag längtar.

Ha de gott

Kram

2008-07-11 @ 15:54:27
URL: http://affib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0