Sen fräckis

Jag glömde tydligen att posta en fredagsfräckis i (såklart) fredags. Så den kommer här istället.

Jonte hade anledning att bli förbannad den där eftermiddagen han kom hem tidigare än vanligt från jobbet och hittade bäste polaren Julle i sängen tillsammans med Jontes fru. Jonte stod innanför sovrumsdörren och råskällde så att tapeterna bågnade.
- Är det tacken, skrek han till frun Stina, för att jag gav dig en päls i julklapp och fixade resan till Kanarieöarna?
Och vände sig sen till Julle:
- Och vad dig beträffar, Julle, så kan du väl för fan sluta upp medan jag pratar...!


Kommentarer
Postat av: phille

Nedu Daniel. Den här var väl ändå inte rolig?

2008-07-14 @ 21:58:26
Postat av: azpn

nej jag vet.. men det tragiska var att jag inte hitta någon roligare..

2008-07-15 @ 11:28:52
URL: http://azpn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0