Back to school

Jag blev nyss kallad för "en sån där skolelev".

Jag hade varit hemma och ätit på lunchen, kom tillbaks till jobbygnaden och gick in i hissen efter 4st skolelever. Efter mig travar två damer in. Det som händer är att skoleleverna trycker på C för att komma till sin våning, när jag trycker på D för att komma till min våning ser jag att en av damerna säger nått till mig. Jag tar av mig mina hörlurar och säger:

- Ursäkta?
- Varför tryckte du på den för?
- För att jag ska dit.
- Är inte du en sån där skolelev?
- Nej, jag är 26år.
- ÄR DU 26?
- Japp, så det var ett tag sedan jag gick i skolan.

Då skrattade damen och bad om ursäkt. Hon påtalade också att hon blev irriterad eftersom skoleleverna brukade trycka på alla knappar, detta är väldigt irriterande för henne eftersom hon skulle högst upp (vån E).

Ja så kan det gå, nu kommer Sandra vara på mig att jag klär mig för dåligt. Hon är väl inte jätteförtjust i min jacka och mössa.



Måndag:     15 - jobb     22 - jobb     29 - jobb       5 - jobb
Tisdag:       16 - jobb     23 - ledig     30 - jobb      6 - ledig
Onsdag:     17 - jobb     24 - ledig     31 - ledig     7 - jobb
Torsdag:    18 - jobb     25 - ledig     1 - ledig        8 - jobb
Fredag:      19 - jobb     26 - ledig     2 - jobb         9 - jobb
Lördag:      20 - ledig     27 - ledig     3 - ledig     10 - ledig
Söndag:     21 - ledig     28 - ledig     4 - ledig     11 - ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0