Önskningar

Önskningar kan tydligen slå in. (Även om nästa vecka hade passat mig bätter:)
Igår eftermiddag började jag nämligen känna mig riktigt risig, värdens huvudvärk och illamående. Var dock stark, eller rättare sagt "tvungen" att vara kvar på jobbet pga av allt som måste fixas innan julledigheterna och grejer som gör att mycket som ska beställas tar längre tid att producera eller i värsta fall stopasupp. Efter jobbet var jag rätt pajj så det var bara att parkera sig i soffan och halvsova framför kass tv.

Jag kände mig dock rätt bra när jag vaknade imorse men ganska snart kom illamåendet och huvudvärken tillbaks. Tog mig ändå till jobbet och försökte jobba undan så mycket som möjligt innan jag slutligen gav upp vid kl 14 och gick hem. Känner mig utvecklingsstörd både i huvet och i kroppen, inget funkar som det ska. Kanske bli hemma imorgon, får se hur jag mår. Hur som helst måste jag iaf vara på jobbet på torsdag för då kommer en viktig leverantör. Plus att vi har julfest med jobbet på kvällen, den måste man ju medverka på.

Nu ska jag lägga mig i soffan och blunda.

Ps. Önskingar kunde ju tydligen slå in, så nu önskar jag mig en stor summa pengar, låt oss säga 100 miljoner? Ds

Kommentarer
Postat av: sis.



önskningar slår bara in om dem är rimmliga. Så glöm du att du kommer få en så stor summa pengar. Önska dig istället rikedom av lycka :D

2008-12-02 @ 18:16:01
Postat av: Sandy

jag nöjer mig med ett par miljoner, kanske 7-8. blir ju rimligare jämfört med 100. skulle inte vara så pjåkigt.

2008-12-02 @ 20:07:04
URL: http://azpn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0