tor

Fullfart på jobbet. Satt på mig hörlurarna och borra ner mig i massa arbete. Rätt skönt när man inte hör allt runt omkring. Lunchade med Sandrii idag, köpte med mig spicy hot hem som vi åt framför tv.n. Så jäkla skönt och faktiskt lite lyxigt att komma hem en stund mitt på dagen. Tyvärr måste man ju ganska snart slita sig från soffan och ta sig till arbetet igen. Men jag tänkte faktiskt smita iväg en stund nu vid 14. Tänkte att jag skulle lämna över en beställning istället för att faxa eller maila den till dem. Skön anledning att komma ifrån jobbet en stund och få en nypa frisk luft.

Vilket schysst väder vi har förresten, lite snö som gör det ljusare ute men fortfarande skön temperatur ute. me like.



Lussekatter: v.50
Totalt slaktade katter: 10st
mån: 4st
tis: 4st
ons: 2st
tor: 0st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0