sulor

införskaffade ett par nya vinersulor till mina fötter idag, blev riktigt nöjd faktiskt. Med lite tur kanske jag till och med lägger upp en bild på dem så att ni också kan få skåda dem. Men det kan jag inte göra nu, för nu sitter jag på jobbet, kul kul. funderar skarpt på att gå hem snart, sitter bara och väntar ut Peter, Per gick nyss så det är bara jag och Peter kvar från våran avdelning. Vågar inte gå innan honom, jag kom nämligen sist till jobbet idag.

Fan Peter, gå hem nångång då!=) Jag vill hem.. Han säger att han kodar om telefonen. Kan det vara så att han tänker gå hem.. hoppas..joo tro på fan.. jackan åkte på.. han gåårrrr... nu skall jag vänta någon minut.. sedan smyger jag iväg.. haha.. mmm gå hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0