Rekord morgon

Shit vilken morgon alltså. Alarmet ringer alltid kl 07,00 varje morgon, men inte imorse. Jag vaknade till lite funderade; neeejjj snart kommer larmet, undrar hur lång tid jag har på mig innan det går igång.
Får en chock när jag ser att klockan är 08,45. slänger på mig kläder, matar katterna, borstar gaddarna och springer till jobbet. Klockan är 08,55 när jag dockar in datorn, 08,55!! Från det att jag vaknade till att jag docka in datorn tog det alltså endast 10minuter, detta måste vara någon slagas av rekord.

Däremot så tror jag inte kroppen och knoppen riktigt har hajjat vad som hände, jag är helt stirrig. Så jag varva ner lite genom att skriva här.. 



Måndag:     15 - jobb     22 - jobb     29 - jobb       5 - jobb
Tisdag:       16 - jobb     23 - ledig     30 - jobb      6 - ledig
Onsdag:     17 - jobb     24 - ledig     31 - ledig     7 - jobb
Torsdag:    18 - jobb     25 - ledig     1 - ledig        8 - jobb
Fredag:      19 - jobb     26 - ledig     2 - jobb         9 - jobb
Lördag:      20 - ledig     27 - ledig     3 - ledig     10 - ledig
Söndag:     21 - ledig     28 - ledig     4 - ledig     11 - ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0