måndag

Hallå på er kära läsare. Så var det måndag igen, för många av er är det säkert sista måndagen innan en längre ledighet. Skönt för er, för mig är det inte så.=(
Men jag ska inte klaga, jag är betydligt mer ledig iår än förra året. Så är ser mitt schema för resten av året samt början på nästa år ut:

Måndag:     15 - jobb     22 - jobb     29 - jobb       5 - jobb
Tisdag:       16 - jobb     23 - ledig     30 - jobb      6 - ledig
Onsdag:     17 - jobb     24 - ledig     31 - ledig     7 - jobb
Torsdag:    18 - jobb     25 - ledig     1 - ledig        8 - jobb
Fredag:      19 - jobb     26 - ledig     2 - jobb         9 - jobb
Lördag:      20 - ledig     27 - ledig     3 - ledig     10 - ledig
Söndag:     21 - ledig     28 - ledig     4 - ledig     11 - ledig

Det ser väl inte så dumt ut? En observation dock, måndagar still sucks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0