Kattslakt

I lördags så bakade Sandra ett gäng lussekatter, och då menar jag verkligen ett gäng. Måste ha varit ca 60-70st. 30 av dessa har vi tagit med till jobben och bjudit på. Några försvann på lördagen genom Lelle, Carro, Sandra och mig. På söndagen försvann några till, troligen bara genom mig.
Men jag fundera lite på om det kan vara farligt att äta så många lussekatter som jag gör, har fått för mig att det kan vara farligt med saffran, fast det kanske bara gäller om man tex skulle snorta kryddan och inte äta den genom en bulle då mängden är rejält mindre.

Hur som helst tänkte jag denna vecka hålla koll på hur många katter jag slaktar och hålla räkningen genom skriva här.



Lussekatter: v.50
Totalt slaktade katter: 5st
mån: 4st
tis: 1st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0