Fre

Senare idag kommer jag att bjuda er på ett gästinlägg här på bloggen. Det är iaf tänkt så, min gästbloggare fick nämligen lite idetorka. Jag försökte komma med en del förslag så att personen skulle komma igång lite. Bland annat föreslog jag att personen kunde skriva lite om Lucia.

Tex varför hon i Sverige alltid är blond, Lucia var ju faktiskt brunett, ja om inte till och med svarthårig. En annan fundering jag har om Lucia är varför hon valde att sätta sina ljus på huvet och varför hon inte valde att bära det i handen. En förklaring kan ju vara att hon är lite för fin, lite bättre än de lägre stående tärnorna hon släpar med sig överallt, som om hon var någon jävla messias. Vem tror du att du är Lucia, vem fan tror du att du är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0