Blogga

måste uppdatera bloggen.. skitsamma vad som skrivs..

Har som ni märkt varit  kass på att uppdatera bloggen den senaste tiden.. jag har en tendens att vara just kass på att uppdatera lite då och då.. Det som händer är att jag missar att uppdatera en dag och dagen efter när jag ska blogga får jag lite ångest och skuldkänslor för det och då låser det sig för mig och jag skiter i att uppdatera den dagen också.. och så håller det på.. tills den dagen jag får ett gäng sms från Sandra som gnäller och säger att mitt bloggande är kasst..

Sant.. men vafan.. jag vet ju inte vad jag skall skriva.. det händer inte så mycket skriv värt i mitt liv för stunden.. tror jag måste skaffa mig själv en karaktär.. en elak jävel.. jag gillar ju att vara elak, så det borde passa mig.. får fundera över detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0