Sorry

Jag sa ju att jag skulle kasta upp lite bilder från semester igår.. som ni märker höll jag inte vad jag lovade.. ska försöka göra det någon dag iaf..

Igår var jag ledig och man kan väl säga att jag enbart spelade Atlantis. Spelet finns att finnas på icakuriren.se.. börjar ni spela det är ni fast.. Jag spelade väl till en kl 13 tiden typ. Sandra kom hem vid 14.30 och vi började tanka hem lite filmer och sortera ut bilder vi skulle skicka iväg på framkallning. Har aldrig skickat förut så det vart några stycken.. tror det blev ca 250st. drygt att sortera bilder dock.. kul till en början sen vart det bara drygt..

Ska försöka skicka iväg bilder efter varje eller varannat event hädanefter. får väl se hur det blir med det.. Det är faktiskt riktigt billigt också.. skulle kosta oss ca 180:- för 250 bilder inkl porto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0