Fredags fräckis

Det var en arbetslös man som en dag fick ett brev från kronofogden om att han ville se hur han kunde försörja sig. I brevet stod det att han skulle komma klockan 12 nästa dag. Följande dag kom han och knackade på och han öppnade, fogden klev in och mannen sa:
- Jag slår vad om att jag kan bita mig i mitt vänstra öga.
De slog vad om 50 kr, då plockade mannen ut sitt vänstra porslinsöga och bet på det. Sedan slog de vad om att han kunde bita sig i sitt andra öga, de slog vad om 50 kr igen. Mannen plockade då ut sitt andra öga och bet i det. Sedan slog de vad om att han kunde bita sig i näsan, de slog vad om 100 kr eftersom fogden tyckte att ingen kan väl bita sig i näsan. Då plockade han ut tänderna och bet sig i näsan. Sedan slog de vad om 100 kr att mannen hade 3 testiklar, då tänkte kronofogden att ingen kan ju ha 3 testiklar, eftersom man föds med 2 stycken. Mannen drog ner byxorna och lät fogden känna på paketet, men han kunde bara konstatera att det var 2 stycken där. Kolla ut genom fönstret sa mannen, fogden kollar ut och ser en gubbe med kikare. Fogden undrar varför han gör så och mannen svarar:
- Jag slog vad om 10 000kr att kronofogden skulle klämma på paketet idag innan klockan 12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0