..

god söndag..

Står på jobbet, (som vanligt när jag väl skriver på bloggen=) ). Bara 6,5 timmar kvar av arbetsdagen kvar. 2,5 tills Karin kommer och gör mig sällskap. Det är så jävla nice att jobba på helger.. Jag önskar ni alla fick uppleva detta..

Igår var jag igentligen ledig men var tvungen att åka och ställa mig en timme så att min kollega Emelie fick ta lunch. Sedan begav jag och Sandra oss ut på en liten leta present jakt. Pascal fyllde 25. Vi lyckades hitta ett spel till PS3 som vi inhandlade, sedan begav vi oss hem till Caroline och Pascal för att fira födelsedagsbarnet.

Efter firandet begav vi oss hem till Andreas och Johanna där det bjöds på trerätters.. finast.. Efter maten ägnade vi grabbar (Jag, Andreas och Henke) oss åt att spela lite tv-spel.

En mycket trevlig lördag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0